Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o stanie jego dostępności w sklepie:

Brak towaru – nie posiadamy tego produktu na stanie magazynu
Na wyczerpaniu – posiadamy mniej niż 10 sztuk
Średnia ilość – posiadamy między 10 a 20 sztuk produktu
Duża ilość – powyżej 20 sztuk produktu

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będą dostępne wszystkie informacje o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

3. Jak długo będę czekać na swoje zamówienie?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail informacje potwierdzające zamówienie, wtedy rozpocznie się proces jego realizacji po stronie sklepu. Na Twój adres e-mail na bieżąco będą wysyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia

Termin otrzymania paczki = czas kompletowania zamówienia + termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności. Czas dostawy, zależy od wybranej przez Ciebie formy wysyłki.

4. Jakie występują formy wysyłki?

Możesz wybrać jedną z dostępnych form wysyłki:

Firma kurierska UPS
Firma kurierska Poczta Polska "kurier48"
InPost Paczkomaty 24/7
InPost Paczka w weekend

5. Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy. W podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy dostawy i wartości zamawianych produktów dostawa może wynieść od 0zł do maksymalnie kilkunastu złotych.

6. Czy mogę liczyć na rabat przy składaniu zamówienia?

Tak, jeśli dopisałeś się do newsletter’a naszego sklepu możesz skorzystać z jednorazowego rabatu. Podczas specjalnych, okolicznościowych promocjach dla stałych klientów. Przy zamówieniach powyżej 200zł, można otrzymać dodatkowe rabaty, o szczegóły zapytaj obsługę sklepu. 

7. Jak zapłacić za zamówienie?

Płatności są realizowane poprzez platformę PayU, jest to akredytowana przez Polskie banki forma bezpiecznych płatności online.

8. Co to są kupony rabatowe

Kupon rabatowy, to unikalny kod, który należy wpisać podczas składania zamówień w odpowiednio oznaczonym polu w koszyku zakupowym. Kupony można otrzymać okazjonalnie, w akcjach promocyjnych, jak również po zapisaniu się do newsletter’a.

9. Co to jest przechowalnia produktów?

Dla zalogowanych klientów, jest możliwość pozostawienia wybranych produktów w koszyku. Przechowywanie produktów w koszyku nie jest jednoznaczne z rezerwacją produktu w magazynie.

UWAGA: Usunięcie plików cookies, z Twojego komputera, spowoduje nieprawidłowe działanie koszyka, co skutkować może utratą przetrzymywanych produktów.

10. Czy dokonując rejestracji w sklepie będę dostawał e-maile reklamowe?

Nie. Jeżeli chcesz otrzymywać e-maile marketingowe, należy dopisać się osobno do newsletter’a, podanie adresu e-mail przy rejestracji, służy tylko do realizacji zamówienia.

11. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. Po zalogowaniu się do swojego konta w sklepie, uzupełnij wymagane dane. Fakturę otrzymasz drogą elektroniczną.

12. Jak zmienić moje zamówienie?

Jeżeli chcesz zmienić zamówienie należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mail: sklep@telsquare.pl lub pod nr telefonu: +48 506 302 707. Do zgłoszenia przygotuj nr zamówienia.

13. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Jeżeli chcesz anulować zamówienie należy skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem e-mail: sklep@telsquare.pl lub pod nr telefonu: +48 506 302 707. Do zgłoszenia przygotuj nr zamówienia.

14. Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie swojej przesyłki.

15. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak. Wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu oraz na stronach internetowych producentów.

UWAGA: Jeżeli chcesz skorzystać z prawa do gwarancji, należy zachować dowód zakupu (paragon lub faktura), a także oryginalne opakowanie. Jest to podstawa do zgłoszenia reklamacji.

16. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W sytuacji, gdy opakowanie posiada widoczne ślady uszkodzeń zewnętrznych, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: sklep@telsquare.pl lub telefonicznie: +48 506 302 707.

17. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

UWAGA: Jeśli chcesz zwrócić produkt, musi on posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie.

18. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl